Mini Bike Racing

Post sebelum ni aku bagitau masa dan tempat pertandingan mini bike. Hari ni aku kongsi apa yang ada kat sana.

Ni ada sedikit sebanyak gambar yang bley aku kongsi ngan korang...Da abes sesi perlumbaan motor semalam...Hari ni(Sabtu) kita pi tengok drift plak...Nak ikut??? Nantikan kemunculan video-video bes akan aku up-kan kat blog ni. Aksi eksiden pun ada maaa...



Ni la di antara motor-motor yang bakal bertarung. Hasil daripada aku tengok, motor dalam bulatan merah sangat pick-up. Bunyi ekzosnya pun boleh tahan. Memang speed gilerrr la..Penunggangnya ada kat bulatan bawah...



Pelumba-pelumba tengah bersiap sedia untuk memulakan perlumbaan...



Pelumba-pelumba sedang mencuba litar lumba sebelum memulakan pertandingan...




Sedikit pemandangan sekitar kawasan litar lumba...




Peserta-peserta sedang bersedia di garisan permulaan...




Perlumbaan berlangsung.Para peserta bersaing sengit di antara satu sama lain...



Peserta yang agak menyerlah...Power beb motor dia...kasi pinjam bley??...(dalam bulatan)



Di antara hadiah-hadiah yang bakal dimenangi...Wazzasss.


p/s: Klik pada gambar untuk besarkan saiz.

Related Posts :



0 Comments »

Leave a comment

Sila masukkan emel untuk melanggan entri blog ini secara percuma:

Delivered by FeedBurner

Komen Terbanyak

Anda dan Pasangan

+ =

Cit..cit..cit..Hi
Follow me on Twitter ok..


Blog Kita

This blog is powered by Blogger. Theme: TheBuckmakerConverted by Wordpress To Blogger